Δευτέρα 11 Ιουλίου 2011

"Έλα και δες..."


Είμαι συχνά με κορίτσια. Οι περισσότεροι μου φίλοι είναι κορίτσια και οι περισσότεροι μαθητές μου είναι κορίτσια. Ξέχασα να πω ότι κι εγώ είμαι κορίτσι :)
Αυτό όμως δε σημαίνει ότι ξέρουμε πως να είμαστε κορίτσια. Βομβαρδιζόμαστε από ένα σωρό ιδέες για το τι είναι κορίτσι από την τηλεόραση, από το σχολείο, από περιοδικά, από τις απαιτήσεις της οικογένειάς μας... αλλά, η Βίβλος δεν πρόκειται ποτέ να μας "βομβαρδίσει" με τις δικές τις απαιτήσεις. Η Βίβλος μας προσκαλεί, ο Δημιουργός εκτείνει το χέρι στα δικά του κορίτσια και λέει "έλα και δες", δες εμένα και δες τον εαυτό σου, ποια είσαι, πως σε βλέπω, πως σε ονειρεύομαι και πως σε ζωγραφίζω.
Αυτό είναι ένα blog για κορίτσια, για μας που η καρδιά μας χτυπά στα χέρια του δημιουργού μας, για μας που θέλουμε να πάρουμε την ταυτότητά μας από τα χέρια του.
Θέλω να γράφω για τα θέματα που μας αφορούν, που μας προβληματίζουν, γι αυτά που μας αρέσουν, που απολαμβάνουμε, και θέλω να σκεφτόμαστε μαζί και να κριτικάρουμε τα πάντα μέσα από το βιβλίο του Δημιουργού μας.
Γιατί; Επειδή δεν θέλουμε να είμαστε τίποτα λιγότερο από "κορίτσια της Βίβλου"!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου